Пошуковий запит: (<.>A=Костіков М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Костіков М. П. Створення бази знань граматики польської мови [Електронний ресурс] / М. П. Костіков // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 10. - С. 243-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_10_34 Проаналізовано можливості використання баз знань для розробки інтелектуальної навчальної системи з граматики польської мови. Описано підхід до створення баз знань у морфології.
|
2. |
Костіков М. П. Архітектура експертно-навчальної системи граматики іноземної мови [Електронний ресурс] / М. П. Костіков, В. В. Самсонов // Радіоелектронні і комп’ютерні системи. - 2015. - № 4. - С. 145–149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/recs_2015_4_23 Розроблено загальну архітектуру та алгоритми роботи експертно-навчальної системи граматики іноземної мови. Описано етапи керування процесом навчання на основі циклу управління Анрі Файоля та модель навчального процесу із реалізацією механізму зворотного зв'язку на всіх етапах управління. Розглянуто задачу визначення оптимального інтервалу часу між заняттями залежно від поточного рівня знань студента. Описано алгоритм проходження студентом навчальних вправ, а також особливості взаємодії користувача з системою на етапах виконання вправ і контролю знань.
|
3. |
Гуржій А. М. Модель студента для експертно-навчальної системи граматики іноземної мови [Електронний ресурс] / А. М. Гуржій, М. П. Костіков // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2015. - Вип. 6(1). - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2015_6(1)__21
|
4. |
Костіков М. П. Електронний тренажер самонавчання словозміни іноземної мови [Електронний ресурс] / М. П. Костіков // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2016. - Т. 22, № 2. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2016_22_2_4 Розроблено електронний тренажер самонавчання словозміни як складову частину експертно-навчальної системи граматики іноземної мови. Розглянуто питання декомпозиції навчального матеріалу та моделювання словозміни іноземної мови для навчальних цілей. Описане моделювання словозміни шляхом виділення так званих елементарних перетворень надає можливість продемонструвати процес утворення граматичних форм слів крок за кроком, роблячи подання цього процесу наочним і більш зрозумілим для студентів. Розглянуто оцінювання важливості елементів навчання шляхом присвоєння їм вагових коефіцієнтів. Описано алгоритм роботи конструктора вправ в автоматичному та напівавтоматичному режимі, а також алгоритм проходження тренувальних вправ студентом із реалізацією механізму зворотного зв'язку.
|
5. |
Костіков М. П. Формальна модель словозміни іменників польської мови [Електронний ресурс] / М. П. Костіков // Радіоелектроніка, інформатика, управління. - 2015. - № 4. - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/riu_2015_4_5
|
6. |
Костіков М. П. Модель студента й алгоритм навчання експертно-навчальної системи граматики польської мови [Електронний ресурс] / М. П. Костіков, В. В. Самсонов // Інформаційні технології в освіті. - 2014. - Вип. 21. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2014_21_10 Під час створення електронних засобів навчання іноземних мов необхідно повною мірою використовувати потенціал інформаційних технологій в управлінні процесом навчання. Сучасні інтелектуальні навчальні системи завдяки моделюванню предметної області та знань студента дозволяють зробити цей процес адаптивним та індивідуалізованим. Мета роботи - дослідження можливостей застосування цих методів у навчанні граматики польської мови в Україні з урахуванням її специфіки. Проаналізовано підходи до використання моделі студента в сучасних інтелектуальних навчальних системах із метою забезпечення індивідуалізації навчання. Розроблено структуру моделі студента і загальний алгоритм роботи експертно-навчальної системи граматики польської мови. Досліджено моделювання знання та забування студентами з плином часу окремих елементів навчання в рамках імовірнісної (стохастичної) моделі, а також прогнозування майбутніх імовірностей знання з урахуванням індивідуальних швидкостей забування навчальної інформації. Сформульовано цільову функцію якості навчання, що враховує частотність граматичних правил для певного обсягу слів, що вивчаються, та зв'язків із іншими правилами. Розглянуто задачу формування наступного кроку навчання, враховуючи необхідність попереднього засвоєння базових, пов'язаних правил, а також визначення оптимального інтервалу часу між заняттями залежно від поточного рівня знань.
|
7. |
Костіков М. П. Модель студента й алгоритм навчання експертно-навчальної системи граматики польської мови [Електронний ресурс] / М. П. Костіков, В. В. Самсонов // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 21. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_21_10 Під час створення електронних засобів навчання іноземних мов необхідно повною мірою використовувати потенціал інформаційних технологій в управлінні процесом навчання. Сучасні інтелектуальні навчальні системи завдяки моделюванню предметної області та знань студента дозволяють зробити цей процес адаптивним та індивідуалізованим. Мета роботи - дослідження можливостей застосування цих методів у навчанні граматики польської мови в Україні з урахуванням її специфіки. Проаналізовано підходи до використання моделі студента в сучасних інтелектуальних навчальних системах із метою забезпечення індивідуалізації навчання. Розроблено структуру моделі студента і загальний алгоритм роботи експертно-навчальної системи граматики польської мови. Досліджено моделювання знання та забування студентами з плином часу окремих елементів навчання в рамках імовірнісної (стохастичної) моделі, а також прогнозування майбутніх імовірностей знання з урахуванням індивідуальних швидкостей забування навчальної інформації. Сформульовано цільову функцію якості навчання, що враховує частотність граматичних правил для певного обсягу слів, що вивчаються, та зв'язків із іншими правилами. Розглянуто задачу формування наступного кроку навчання, враховуючи необхідність попереднього засвоєння базових, пов'язаних правил, а також визначення оптимального інтервалу часу між заняттями залежно від поточного рівня знань.
|
8. |
Лісневський Р. В. Аналіз інтеграцій програмних інструментаріїв ведення проєктів щодо можливості їх використання для потреб Збройних Сил України [Електронний ресурс] / Р. В. Лісневський, М. П. Костіков, М. В. Гладка // Збірник наукових праць Центру воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України імені Івана Черняховського. - 2020. - № 3. - С. 107-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpcvsd_2020_3_17
|